Avslappning aka Asgarv

Jag var iväg och plaskat runt i en pool i lite mer än 30 min nyss. Hur härligt som helst att ta en paus ifrån allt plugg.

Idag lyssnade jag och mina kära klasskamrater också på ett avslappningsband. Tänk er en mansröst med den sjukaste dialekten som påminner lite om finlandssvenska. Rösten säger "Se en person framför dig. Det är okej om du inte ser någon. Du ser nog någon snart. Eller nästa gång. Känn efter hur det skulle kännas att nå ditt mål. Håll fast vid den känslan, ikväll, imorgon eller när du än känner för det, bla bla bla." Jag fann hela situationen väldigt ironisk. Vi låg där, 30 pers på ett lortigt golv och tror det eller ej var vittbröd och jag nästan dom enda som skrattade. Mot slutet skrattade vi inte lite heller.. Det sista rösten sa var "Lycka till". Så tack, tack för dina 5 minuter av otroligt intressant prat.


oups, det ligger visst lite ost på tagentbordet nu..

/bruntbröd


Kommentarer
Postat av: Jelena

Ni är de där jobbiga personerna som man bara vill ta kål på ju! ;) hehe.

2009-04-18 @ 00:42:49
URL: http://jelenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0