Fruktansvärd smärta

Jag vaknade i morse med en fruktansvärd smärta i halsen. Varje gång jag svalde kändes det som tio knivar långsamt skar inom mig. Aj! Jag tänkte att det kanske skulle bli bättre om jag åt några ostmackor, men icke. Och när jag skulle skölja ner dem, ostmackor som brukar vara något av det godaste jag vet, med apelsinjuice blev det ett riktigt lidande. Jag är ledsen över att behöva meddela att min smärta inte avtagit. Även fast jag tittat på en skitfilm, gått en lång promenad och suttit i solen. Har någon något botemedel mot mitt problem? Om ni har det så skulle jag vara er ostigt tacksam i en evighet.


                                                         
/ vittbröd, lidande men glad.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Massor med fiint :) hihi, va gör söta du annars? ;D

2009-04-10 @ 21:29:49
URL: http://fotoblixt.blogg.se/
Postat av: Jelena svarar samma sak igen!

Jag tror du måste prova bruntbröd!

2009-04-11 @ 09:25:50
URL: http://jelenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0