Nu står jag på egna ben

Hej alla läsare! Nu står jag här på egna ben och skriver mitt första inlägg. Ni kanske vill ha en liten kort presentation av mig och det ska ni få!



Min alias är vittbröd. Jag äter 100% ost på mina mackor, kan dock förekomma undantag, men som sagt det är undantag. Jag är också en duktig cyklist, ni ska bara tänka er hur fort jag kan cykla upp för branta backar. Så utmana mig inte på en cykeltävling, för jag kommer krossa er! Jag tycker också att jag, och min medarbetare bruntbröd, är väldigt duktiga på att vara glada. Och den egenskapen tycker jag väldigt mycket om!

Så, det var lite om mig, nu får ni bara hoppas på att bruntbröd också gör en presentation om sig själv. Och just det, glömde säga i inlägg numer 1 att vi heter ostmacka med tre a eftersom någon liten idiot redan hade tagit vårat namn, ostmacka.blogg.se. Och denna lilla människa har inte ens någon blogg!! Vi blev väldigt ledsna, men eftersom tre a är ganska snyggt så blev vi snabbt glada igen.

/ vittbröd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0