Skratt och saknad

Fick en stor stor skratt(garv)attck inne på mataffären idag. Jag skrattade så mycket att tårar sprutade ur ögonen på mig och människorna inne på mataffären kastade de mest irriterande och snea blickarna på mig. Men det gör mig inget, ett gott skratt förlänger ju livet! Så skratta på gott folk.


Nu har vittbröd och jag vart ifrån varandra allt för länge. Om man ska vara mer exakt,  i 41 timmar. Jag har börjat sakna min underbara andra halva. Ett tomrum har börjat bildas i mitt stora röda hjärta. Så snälla vittbröd hör av dig innan tomrummet blir allt för stort.
 
/bruntbröd  

Kommentarer
Postat av: rebecca

sv: tack tack! vill du ha snabb uppdatering så kan du alltid prenumerera på bloggen! hoppas att du har en bra påsk! kram

2009-04-12 @ 12:06:01
URL: http://rebeccasspegel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0