Bajs

Jag fick ett tema av min andra hälft, "varför folk tycker det är äckligt med bajs även fast det inte är det", och jag tänkte nu skriva några rader om detta tema.

Bajs, vad är bajs? Det är gammal mat och dryck som inte kroppen vill ha. Men varför tycker vi att det är äckligt? Är det för att det är brunt? Jag vet inte, men jag ska försöka förklara varför det inte är äckligt. Hmm, eeh, jaha. Jag tror inte att jag klarar detta. Bajs är äckligt! I varje fall riktigt bajs, människobajs. Men djurbajs är ju inte lika äckligt t.ex. hästbajs, vissa människor tycker att det luktar gott, ja jag lovar! Och jag har hört att tyskar, som alla vet är galna i älgar,  kan vara villiga att köpa älgbajs. Så pax för att sälja älgbajs, jag kommer tjäna miljoner!

Men för er som tycker bajs är riktigt äckligt har jag ett förslag. Tänk på denna nyckelring! Den heter bajs men är ju riktigt söt. Så varje gång ni hör ordet bajs, tänk inte på det som ploppar ner i toaletten, utan tänk på denna. Allt kommer kännas så mycket bättre! Jag lovar.


/ vittbröd

Kommentarer
Postat av: Linda

Sånn skulle jag vilja ha hah a:)

2009-04-06 @ 23:55:59
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

åh tack :)



haha en sådan där vill jag ha fan ;D

2009-04-07 @ 10:34:05
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jag har sätt tyskar som plockar hästbajs ;O

2009-05-11 @ 18:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0