Inpressad mellan hjärncellerna

Jag har lyssnat på musik i mina vita hörlurar och sjungit högt och falskt i hela huset. Så underbart! Jag har också fått " jag är en vampyr" in pressad mellan hjärncellerna. Bättre sent än aldrigt, typ.

                
 
Jag måste också be om förlåtelse över att jag och min partner inte uppdaterat särsklit aktivt. Men till vårat försvar så ska jag berätta att vi har ett prov, två prov, tre prov sammanlagt denna vecka. Och nästa vecka kommer det nog bli ytterst få inlägg är jag ledsen över att få meddela. Vi ska nämligen resa, resa till stövellandet.

/ vittbröd

Kommentarer
Postat av: Anonym

:) FAR FAR AWAY FROM ME!

2009-04-14 @ 20:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0