Ett stort mysterium

Tjabba alla snygga! Det är torsdag, så ni vet liksom. Det kanske är någon som tror att det är onsdag eller tisdag, men det är det inte. Tur för er att jag sa att det var torsdag, jag har räddat hela, eller okej, den halvan som är kvar av er vecka.

Jag måste bara undra, varför förlorar jag alltid i spel? Jag leder ju stort och sen så bara, slut, jag förlora. Mycket konstigt. Det kanske är så att mina motståndare kan se rätt igenom mig. Se vilket av alternativen i frågan som är rätt i mitt ansikte. Eller ser vilka kort jag har i min hand, även om jag kanske sitter på dom. Men det måste ju nästan vara magi om den jag spelar mot behöver slå en fyra med tärningen, säger fyra och slår en fyra! Nästa gång behövs en sexa och det blir en sexa. Magi magi måste det vara eftersom varje gång ett tal på tärningen sägs kommer det också upp. Jag är ingen dålig förlorare ska ni veta, det är ju kul när mina förluster kan glädja andra, men någon gång kan det ju vara kul att få vinna. I varje fall en liten, liten gång.

/ vittbröd, om jag ändå kunde vinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0