Skolan har börjat!

Hey you! Nu har skolan med stort S börjat. Men frågan är bara, hur länge har vi varit borta? När man träffade klassen igår kändes det som det varit två dagar, inte mer. Allt är som vanligt, bortsett från några nya kläder, skor och frisyrer. Och ett nytt ansikte såklart. Detta ansiket har nu blivit paxat av en ett annat (kvinnligt) anskite. Så alla där ute. Håll händer och fötter i styr!

Juste ja, vi har också fått ett nytt ämne. En nonstop pratande människa ska lära oss historia. Trevligt, trevligt. Och bli inte förvånade om ni ser mig med en bula i huvet. För förr eller senare kommer mitt nya skåp slå till mig i huvet. Tjoff, så ligger jag där alldeles mörbultad på golvet. (Jag saknar dig mitt gamla underbara skåp...)

Det var allt från mig, smula inte sönder!
/ vittbröd

Kommentarer
Postat av: :D

hahha, finally!

2009-08-28 @ 13:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0