Do something

Som min andra halva sa så är skolan igång och detta betyder att vi ska komma igång med bloggandet här också. Speciellt eftersom vi fick önskemål om det ifrån en person vars åsikt betyder mycket för oss. Men för att vi ska ha nåt att skriva om tycker jag att ni där ute ska bjuda på er själva lite mer, gör bort er så att vi kan få oss ett gott skratt!

Måste bara skriva några rader om de nya småttingarna i hemvisten.. eller jag har ju inte så mycket att skriva om eftersom dom inte märks! Dom trycker mot väggarna för att inte ta upp någon yta, dom vågar inte andas vår luft, inte stå i skåphallen i mer än 5 sekunder. Men det finns dock en fläta som ingen har missat, en fläta som tar sin plats, vår plats. Som får vissa på elaka takar. Hm.. vi får se vad det utvecklar sig till, lovar att hålla er uppdaterade!


Flätor kan vara fina, men också väldigt långa och smala och inte alls så attraktiva.


Nu ska jag äta lite kvällsmackor, ostmackor!
/bruntbröd 

Kommentarer
Postat av: bello ragazza

vilken påhopp! :O måste börja värma upp inför italien

2009-08-28 @ 13:48:20
Postat av: starwars största beundrare!

like starwars!

2009-08-28 @ 18:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0