NobelNobelNobel

Det är Nobeldagen idag och jag, bruntbröd, sitter och tittar på Nobelmiddagen på tv. Just nu pratar dem om blommor. Blommor är fina och jag skulle verkligen vilja gå på en fest i Blå Hallen. Sådär härligt smuligt och mäktigt kan jag tänka mig att det skulle vara. Stadshuset är fint. Ända möjligheten till att min dröm ska bli sann är att Goudabritta en vacker dag få Nobelpriset i kemi och bjuder mig på middagen. Mh, jag tycker att ansvaret ligger på henne!



Om det blir en fest i Blå Hallen för min del ska jag bära klänningen ovan. (HAHA!)
Nej det är klart att jag inte ska. Tycker bara att den var så himla ful!


Kommentarer
Postat av: goudabritta!

Sanja! Det är inga småkrav du sätter på mig men ska försöka ! :)

2009-12-11 @ 18:15:01
Postat av: :(

jag saknar vittbröd jättemycket

2009-12-14 @ 18:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0