Fågelbajsjacka

Jag och mina vänner fröken Salami och Goudabritta skulle fara till Mandispandis och överlämna en förmögenhet. Vi bestämde oss sedan för att gunga lite i Mandispandis egna lekplats. Jag och Mandispandis fick klämma ner oss i två bäbisgungor och fröken Salami och Goudabritta tog varsitt däck. Men i denna fridfulla lekplats var olyckan var framme! Goudabritta hade satt sig på ett nybajsat fågelbajs! Ohh noo! Ni skulle sett paniken i hennes bruna ögon, och skriken från hennes gapande mun! Så otroligt roligt var det, jag och fröken Salami höll på att skratta ihjäl oss. Aj, jag får ont i magen av att bara tänka på det. Men fina vita fläckar blev det på Goudabrittas svarta jacka och gråa kjol. Lovely, fågelbajsjackor är det bästa jag vet!!! 



/vittbröd

Kommentarer
Postat av: s

hahaha, fan vad roligt! :'D

så goudabritta-stile!

2009-06-11 @ 23:30:21
Postat av: T

HAHHAAHAHHAHAH fy fan jag viker mig av garv xD ! skulle vilja sett goudabrittas min! :D

2009-06-12 @ 21:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0