Skolavslutnig del två

Eftersom jag blivit tillsagt, och eftersom jag gör som jag blir tillsagd, så ska jag nu visa lite bilder från gårdagen. Och måste bara säga: Klassen ni får ha den fetaste, bästa, roligaste sommaren någonsin!


Bruntbröds ballerinaklänning!



Brottning mot den obesegrade Hank!


Och eftersom vi redan börjat så kan vi ju fortsätta med lite fler bollspels bilder.



Ett samtal mellan Vittbröd och Mr Zäta:

  Vittbröd går runt och tar kort. Hon frågar Zäta om han vill vara med på en egobild.
  Zäta:  Vittbröd, vad skulle du vara utan din kamera?
  Vittbröd: Jag skulle antagligen vara Vittbröd utan kamera.
  Efter några sekunder:
  Zäta: Du har rätt. Där blev jag ägd.

Hahah, kändes riktigt skönt att få äga Mr Zäta! (Han använde mitt riktiga namn, men eftersom min identitititet förblir hemlig så använde jag Vittbröd)

/Vittbröd


Kommentarer
Postat av: theeeees

HAHAHA xD

2009-06-10 @ 18:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0