Skolavslutning

Igår var det skolavslutning och alla var verkligen superfina. Speciellt tjejerna i klassen. Min andra halva har nog lite fina bilder som hon får ta och lägga upp. Våra kära mentorer fick bland annat lite frosties och kinder och självklart blev dom superglada. Efter lite halvbra musikframträdanden i aulan drog sig alla vidare någonstans och själv käkade jag, med mina fina girls, supergod jorgubbstårta hos Madish.
 
Senare på kvällen samlades de flesta hemma hos Line, där det grillades, dansades med kvastar, snackades.. och självklart hade vi det skitroligt alltså. För övrigt bor Line super duper fint. Sen kan jag passa på att tacka henne återigen för att vi fick komma, tack tack!



Och nu över till lite skvaller.. tyvärr har jag inte så mycket så om ni har nåt lämna det i en kommentar. Om jag minns rätt spillde Jonte lite dressing på en viss punkt på marken. Denna punkt var uträknad med en ekvation vilket ledde till att Hank trampade i dressingen exakt 3min senare. Senare på kvällen njöt Hank och MatteS av varandras spekningar på studsmattan. En tredje person var med, men frågan är vem?  






Gissa vem?!


/bruntbröd 

Kommentarer
Postat av: vittbrööd

jag vet jag veeeeeeeeeet! xD

2009-06-10 @ 15:23:34
URL: http://ostmackaaa.blogg.se/
Postat av: goudabritta

haha ekvation xD jag tror minsann jag tog bilden på bajsvarelsen där man ska gissa nederdelen av kroppe nxD

2009-06-10 @ 15:28:25
Postat av: terrort

haha, ekvationen xD

2009-06-10 @ 18:29:29
Postat av: Jelena

NI måste ju avslöja svaret någonstans?! :D

2009-06-12 @ 08:20:30
URL: http://jelenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0