En liten stjärna!

Förlåter ni mig? Jag känner mig som världens sämsat bloggare (jag hoppas att min andra halva också gör det). Men vi har varit upptagna. Jag kan i alla fall säga det, även om det kanske är mer eller mindre sant. 

Idag var jag i Stockholm, Sveriges stad. Och jag kom fram till att det är burkplockarsäsong. Jag såg många, många burkplockare som lyfte på papperskorgslocken. Och dessa burkplockare är ju miljövänner kom jag på. De går faktiskt och pantar de burkar som alla andra bara kastar i vanliga papperskorgar eller på marken. Så en liten, liten stjärna till dem, grattis!



 



















/vittbröd

Kommentarer
Postat av: Linda

kanske borde satsa på burkar jaa mää! (:

2009-05-03 @ 21:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0