De har upptäckt att jag är missbildad.

Godagens! Idag har halva klassen upptäckt att jag är missbildad. Det är ju så att jag har ett ytterst vackert vitt (!) ögonbryn, och ett "vanligt" såklart. Så en ganska vanlig fråga jag kan få är: Vad har du gjort med ditt ögonbryn!? Men eftersom jag har min sköld, min snelugg, så täcker jag min missbildning ganska så bra.

Fast det mest otroliga är ju trotts allt att halva klassen inte märkt detta vita ögonbryn efter snart ett helt år! Det bevisar ju bara att min sköld fungerar. Även om jag inte använder den exakt hela tiden. Eller så kanske det bara är så att de inte vågade fråga förens idag?

Nu kanske ni tycker att jag ska färga denna missbildning. Och om ni vill veta så har jag faktiskt gjort det ett fåtal gånger. Men eftersom det kostar både tid och pengar så orkar jag inte. Och färgen höll inte särskilt länge, inte den jag använde i varje fall. En annan anledning till varför jag inte färgar är för att både vänner och bekanta tycker jag ska ha mitt vita ögonbryn. Jag vet inte om det är för att det tycker det är coolt eller om det är för att det gör mig mycket fulare än dem? Men ingen kan ju säga att jag inte är lite speciell i alla fall!

/vittbröd, lite sådär missbildad.

Kommentarer
Postat av: Therese

Vet du varför du inte ska färga ena ögonbrynet? Det är för att det gör dig så jävla uniq!<3

2009-05-17 @ 20:42:05
URL: http://adiddas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0