Hemma efter min långa resa

Jag är redan hemma efter min långa resa ut på landet. Var en grå och regnig vistelse på Mjölkö, ön full med mjölkfulla kor. Det roligaste som hände var nog när jag råka gå på en snigel. Och som ni hör så låter inte det särskilt kul. Men ljudet av skalet som knäcks under min fot får mig att få panik! Usch usch, stackars slämiga snigel.

Juste, jag bada också. Första havsbadet tvåtusennio. Om det är någon som är cool så är det ju jag! Först sitter man och kockar i 90 grader, ser ut som en kräfta. Sen ska kräftan ner i vattnet, som kanske var 12 grader. Yes, chocktillstånd nästa! Så kan det va, najsbajs kompisar!

 


/vittbröd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0