Ett minnesvärt möte med min stora idol!

Hej. Jag sitter här med min stora idol. Han är en väldigt stor fördebild och jag beundrar honom grymt mycket. Vi är totala motstattserna mot varandra, han är positiv och snäll, en riktig räkmacka. Medans jag är en tråkig skorpa med lite fetsost på.

Detta stämmer såklart inte, eftersom det är jag som är stjärnan i den klarblå himlen.  "Om man tittar på dig kan man bli blind" som min stora idol en gång sa. (För er som inte förstog är jag alltså solen.)

Vi har haft ett litet samtal om hur två individer påminner väldigt mycket om varandra, både som spelare och person. Vi kom fram till att dom är ganska lika, eller? Vad tycker du?



"Jag var ledsen över att jag tappa min sko, tills den dagen jag såg en man utan en fot."

/vittbröd + min respektfulla idol



Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jo men det stämmer ju :) det har jag aldrig tänkt på tidigare

2009-11-20 @ 14:59:52
Postat av: Linda

hahaha! :D

2009-11-20 @ 16:21:24
Postat av: vittbröd

fredrik, sluta ljug! du tänker på det varje dag. ;)

2009-11-20 @ 17:14:48
Postat av: omg

;'(

2009-11-21 @ 18:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0