Da Möb

Är det någon mer än jag som kommer ihåg Da Möb? Haha, världens skönaste låt iallafall.


Vi rockar fett ,uh, Da Möb vi rockar fett.
De grymmaste av grymma som ni nånsin sett.
Vi rockar fett ,uh, Da Möb vi rockar fett.

Namnet e' Rooster men kalla mig Boss, min stil e' stabil som
en rhodos koloss.
Levererar, dominerar fyller måttet med råge,
passar micken (till vilken) till polaren KG.

Jag rockar fett, aldrig mätt,
varje rätt ligger där i farozonen för ett KG-bett.
Aldrig bister på mitt ister mitt register är ett annat,
kör beatbox när trummorna stannat.

Det är dags för mig att ta micken mitt namn e' Bob,
mitt hår e' faktiskt ett heldags jobb. Så spegel spegel
på väggen där, säg vilket grymmaste bandet är!

/ vittbröd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0