Stackars Sverige.

Inget VM för Sverige här inte. Lite tråkigt. Jag hoppas alla gråtande fotbollstokar har slutat gråta och hittat sin boll som de kan ta med ut och sparka på.

Jag känner mig lite ansvarig. Det är nämligen så att varje (jag menar faktiskt nästan exakt varje) gång jag tittar på fotboll när Sverige spelar förlorar dom. Så jag antar att om jag hade suttit ensam och uttråkad någonstans långt långt ifrån matchen skulle Sverige antagligen vunnit. Jag ber om ursäkt. Och jag hoppas att jag inte bli påhoppad så fort jag sätter min fot utanför dörren av någon galen fotbollstjej eller kille.

/vittbröd


Kommentarer
Postat av: jelena

haha, men det måste vi ändra på! :D

2009-10-11 @ 19:26:47
URL: http://jelenas.blogg.se/
Postat av: VI ÄLSKAR SVERIGE

you're gonna die!!

2009-10-17 @ 16:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0