Kändisvandring

Brunabrödet och vitabrödet var ute på en stadspromenad idag men som snarare blev en kändisvandring. Vi samlade på oss hela fyra kändisar! Jag säger bara: Oh herre gud!



Jag måste bara säga att vittbröd älskar bruntbröds reaktion när en kändis dyker upp i synfältet. Brödet blir ett mer stelt och knäpptyst bröd.

Nu är det så att jag tror att jag kommit på en väldans bra idé! Ni vet väll att man kan "samla" fåglar. Man får liksom kryssa i en när man sett en fågelart. Nu tänkte jag så att man kan göra lika dant med kändisar. Man får helt enkelt kryssa i en ruta när man ser någon känd människa. Målet är ju självklart att ha sett så många som möjligt under sin livstid. Vi har i alla fall kommit fyra kändisar på vägen. Mer ska det nog bli, vi får ta och jobba hårt.

/vittbröd

Kommentarer
Postat av: b

oh yes! :D

2010-04-09 @ 19:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0