Mitt hår luktar gott

Idag har jag börjat dagen med ett besök hos herr frisören. Han masserade mitt huvud vilket kändes väldigt skönt och avslappnande efter veckans hjärnanstängningar. Nu känner jag mig väldigt good looking inför kvällens firande av våran fina vän Panda. Frisören och jag diskuterade allt från vulkanutbrott till vad vi skulle göra i sommar. Trevligt trevligt!

För övrigt körde jag vittbröd igår i lilla bilen. Det gick prima ballerina, jag hoppas att min andra halva tyckte om den lilla turen!



/bruntbröd

Kommentarer
Postat av: vittbrööd

självklart jag gjorde! :) mohaha har vi någon med oss brunt bröd? ;D

2010-04-17 @ 12:39:09
Postat av: b

HAHA, jag ska bara ta en titt i backspegeln ;)

2010-04-18 @ 13:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0