Sparka på bollen vettja!

Idag har jag tydligen tittat på fotboll. Inte själv såklart, det skulle jag aldrig klara, utan tillsammans med min fina långa trevliga en aningen gnälliga vän. Efter en hyfsad lång promenad i cirklar, eller i alla fall fram och tillbaka, kom vi fram till den lilla gräsplätten där de sparkades boll. Självklart förlorade fel lag, som det alltid brukar va när jag ger tid för fotboll. Jag var glad ändå, men det tror jag inte det gröna laget var. Ryck upp er pojkar!



Jag undrara varför de inte spelar med denna boll...riktigt cool. Naaat!

/vittbröd

Kommentarer
Postat av: bruntbröd

jag tycker att bollen var fin! :)

2010-04-11 @ 21:22:15
Postat av: bruntbröd

jag tycker att bollen var fin! :)

2010-04-11 @ 21:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0