halv åtta blir sex

Ganska många ser på programmet "halv åtta hos mig" som går på 4an. För er som inte vet vad det är kan jag lite kort berätta att det är ett matlagningsprogram där en av deltagarna får laga middag en kväll klockan halv åtta. Sedan får gästerna betygsätta maten och helheten.



Denna eftermiddag satt jag och tre av mina vänner och diskuterade middagstider. Vi kom fram till att vi äter vid sex-tiden. Då föreslog någon att vi skulle ha "sex hos mig" istället. Vi fann detta hysteriskt roligt och spånade vidare på idén om att bjuda hem vänner för att ha sex. Det dom skulle få betygsätta är emempelvis:
- hur dom gillar de ställningar man bjuder på
och
- lakanen.



/bruntbröd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0