Den tjugotredje december

Idag är det den tjugotredje december. Det betyder att det är julafton imorgon! Så idag har man förberett för den viktiga afton då...vem var det som föddes nu igen...? Juste! Kungen! Eller var det Harry Potter..hmm.
Jag har i alla fall städat, mycket, jag har slagit in klappar och jag har pyntat våran gran. Vår gran är nog den fulaste stackars gran jag sett. Den är helt sne och tappar barr. (Ser inta alls ut som granen här ovan) Men vi har klätt den med kulor, änglar och ljus. För det förtjänar alla granar. Även om den är ful och sne förtjänar den en familj som tar hand om den och ger den kärlek. Och det ska jag göra!
/vittbröd

Min julgran ser ungefär lika dan ut som Carls. (Jag såg faktiskt detta Snobbenavsnitt imorse!)

Kommentarer
Postat av: mjauu

hahah! men varför tog ni en ful gran då? :S

2010-12-23 @ 22:35:34
Postat av: vittbröd

vi visste ju inte att den var ful..kanske ;) haha men det var kallt ute och vi ville bara ha en gran, den såg fin ut ute i snön. och sen tog de på den ett sånt där stort vitt nät så då såg man ju inte hur den såg ut :P x)

2010-12-25 @ 13:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0