Onsdag 29 December 2010: Min idé!

Jag har fått en idé! Två vänner till oss som äger varsin blogg har haft en lista att följa p.g.a svårigheten att komma på saker att skriva. Jag tänkte att vi på ostmacka också kan behöva lite extra hjälp. Så nu kommer en lista!

1.Vilka tre saker skulle jag ta med till en öde ö?
2. Det äckligaste jag någonsin ätit.
3. Vad äter jag till frukost?
4. Mitt drömyrke!
5. En egenskap ingen vet att jag har.
6. Något jag är rädd för.
7. Alla platser/länder jag besökt! (och då menar jag alla!)
8. Tipps om man har tråkigt.
9. En dröm jag minns (då menar jag en dröm man har på natten, när man sover)
10. Vad gör jag om 10 år?
.
Så nu ska inläggen se ut såhär de följande dagarna. Självklart kan det dyka upp andra små inlägg. Men nu brundtbröd ska du hjälpa mig med dessa tio rubriker. Jag vet att ni längtar efter att få läsa allt spännande som kommer komma! Wihoo!
.
/vittbröd

Kommentarer
Postat av: jelena

jag hänger på!

2010-12-30 @ 17:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0