Karate Kid och Farbror Kanin

Jag ska bli Karate Kid! Smock smocka! Kommer slå ner allihopa! För nu har brunt bröd haft idrottslektion och jag är nu proffs på att slåss med både armar och ben. Så proffsig så jag svettades flera liter...eller personen bredvid gjorde i varje fall.

Efter min slagupplevelse och min frälsning till Karate Kid tog jag med mig en en brunett som bor i Samhörnet i skolan till biblioteket. En stubbig bosnisk man kom också. Vi pluggade, eller skulle plugga. Hur det gick med det vet jag inte riktigt. Det kan nog Farbror Kanin svara på, eftersom han studsade förbi.
Studsiga slag!
/vittbröd

Kommentarer
Postat av: Brunis

Du var så duktig idag! :)

Vilken söt kanin! tihiii

2010-12-13 @ 21:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0