Min rädsla

Jag har inte vågat skriva in ostmackaaa.blogg.se i sökrutan. Rädslan över att finna bloggen lika orörd som jag vet att den är var för stor. Men jag tog mod till mig och klickade mig in.
Om min andra halva bruntbröd läser detta behöver hon inte få panik! Du behöver inte skriva något inlägg, utan ta god tid på dig. Rädslan kommer lägga sig tillslut. Jag lovar.
Så nu ska jag inte lova någon hej dundrande uppdatering. Inlägg kommer när de kommer. Och väntar man på något gott väntar man ALLTID för länge!
Denna bild är så vacker så jag tycker vi visar den en gång till! Något så vackert kan man icke få för mycket av. ♥
Seee yaa!
/vittbröd

Kommentarer
Postat av: Thesssss

FORTSÄTT BLOGGA FORTSÄTT BLOGGA! :D:D:D:

2010-12-08 @ 21:47:15
Postat av: jelena

wiiiiieee inlägg!

2010-12-09 @ 12:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0