Nyckelväktare!

Jag fick ett tipps, hoppas det kan dämpa min känsla av ensamhet. Jag är inte helt säker på om Kiss någonsin kommer kunna bli ersatt. Men min nya nyckleväktare kommer på en värdig andra plats!

Välkommen till familjen....eh, vad var det han hette nu igen? Äsch! Då kör vi en ny tävling, eftersom min andra halva redan börjat. Vad ska min nya nyckelväktare heta? Bästa namnet blir det!
Kommer ingen på något värdigt namn tar jag saken i egna händer. Men det tror jag inte kommer behövas!
/vittbröd

Kommentarer
Postat av: Linda

Fjurtleee ! ;) skalisch, ;)

2010-12-09 @ 18:17:15
Postat av: Fredrik

När jag tänker på en sköldpadda så är det Pysen från "Hitta Nemo" eller Verne från "På andra sidan häcken" :D

2010-12-09 @ 22:29:39
Postat av: jelena

neje men det är såklart att han ska heta... trumvirvel



Pet Name murtle

Pet Type Turtle

Name Meaning Slow as nana......

Gender Male



MUUURTLEEEE





2010-12-11 @ 12:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0