En skummig julafton

Jag måste berätta om en händelse som ägde rum på själva julafton.

Det började såhär:
Jag tänkte ta en dusch eftersom man måste vara ren och fin när jultomten kommer. Jag skulle till och med tvätta håret och det gör man inte varje dag! Så jag gick in i duschen, satte på varmt vatten, blötte håret och tog fram schampot och började gnugga in håret. När jag stod där och tänkte precis börja skölja håret med allt skum i försvann strålen med vatten. Den var borta! Jag drog o slet i kranen men inget vatten. Nu började det bli kallt också... Vad skulle jag göra!? Jag fick panik. Jag hade ju hundra kg skum i håret!
Som tur var är min pappa en duktig fixare och fixade fram vattnet efter kanske tio långa minuter. Tänk er...ensam, naken och helt skummig i ett badrum. Inte det roligaste på julafton. Om inte vattnet hade gått att fixa hade jag varit tvungen att skölja håret med vattnet från toalettanken. Inte det roligaste kanske.
.
Men tur att allt fixade sig...vad skulle jag annars gjort? Rullat mig i snön kanske.
/vittbröd

Kommentarer
Postat av: katten

hahahh klockren, tur att du har SS, haha superSVEN!

2010-12-27 @ 18:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0