Björk rappade på Bröderna



Hej gott folk! Jag var på teater igår med min brödfamilj. Det var annurlunda och det var kul på ett sånt där töntigt sätt som jag gillar. Vi såg faktiskt på Bröderna Lejonhjärta. (Hahah den perfekta teatern för mig och min andra halva.) Och även om medelåldern var runt 10 år så skratta jag ändå. Och ibland var det nästan läskigt. (Så det så!) Men det roligaste var nog björken som rappade och beatboxade. Jag skulle inte tacka nej till en sådan dräkt, han var ju ca tre meter lång!


Jag försökte visa er (med en bild som jag gjort på paint) hur Mr Träd såg ut. Den ser väldigt realistisk ut enligt mig. Och snygg är han också!

/vittbröd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0