Två förslag

Hej hopp alla insnöade små filurer! Eftersom jag inte hinner skriva ett helt riktigt stort inlägg så ska jag bara meddela vilket tema vi ska ha i bloggen denna vecka. Eftersom det har kommit in två förslag så får min andra halva välja en ut av dessa och skriva något (om hon har lust vill säga). 

Det första förslaget: Skidor, i alla former och färger. (Passar bra eftersom jag ska fara iväg nu och åka lite utförs och lite framförs.) 

Det andra förslaget: Pasta. Hur gör man pasta helt själv? Det var en fråga vi fick och om det är någonting ni undrar så tar vi mer än gärna reda på det!



Så, nu blir det spännande både för er och för mig, vad kommer bruntbröd att välja? 

/vittbröd
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0