Ballerina Kladdkaka

För någon vecka sedan satt jag i soffan och tittade på tv. Lite sötsugen men allt för lat för att resa på mig. Då kom den där reklamen, reklamen som jag sedan dess har drömt om. Reklamen för Ballerina Kladdkaka. Ända sedan den studen i soffan har jag längtat efter att få smaka på dom där små söta runda kakorna och den studen kom igår. Min mor hade vart och handlat, och självklar tröttnat på mitt tjat om Ballerina Kladdkaka. 

Så ni som inte redan har smakat, gör det! För jag kan inte beskriva med ord hur gott det var. Man får absolut inte glömma bort att doppa i kall mjölk för bästa smakupplevelse.

    

/bruntbröd


Kommentarer
Postat av: Goudabritta

Jag älskar dem också! Precis med mjölk ska det va!!!! <3

2010-03-14 @ 20:26:17
Postat av: Fredrik

Kan bara instämma! Riktigt gott :D

2010-03-15 @ 15:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0