"Barn som är duktiga kommer hit träff"

Hej hopp galopp! Jag och min vän Katze sitter i skolan på en så kallad "föräldrarträff" / "barn som e duktiga kommer hit träff". Det är hon och jag mot världen.. eller i alla fall mot lärarna. Vi är helt ensamma här, bortsett från några vilsna föräldrar. (Nämner inga namn.)

Vittbröd blev just indragen i ett rum och ingen vet om eller när hon kommer komma ut..
Men någon sa till mig att en viss lärare sa citat: Klassen (nv08a) är en TYP underbar klass. (Det var inte D).

5 min senare...

Nu är jag tillbaka (vittbröd) och lilla Katze flög in till Fröken M. Som försöker få alla elever i sin väg att bli apotekare/forskare/krämsäljare. För om du väljer dessa yrken kan du tjäna miljoner! 

Duktiga elevkramar

/vittbröd och hennes vän Katze! 

Kommentarer
Postat av: mjau

Tjääääna miljoner! men det är en dag imorgon också.

2010-03-18 @ 12:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0