Våren kommer snart, vänta, om en sekund.

Nu känner man att våren knackar på dörren. (Om du av någon anledning inte gör det, dra upp rullgardinen mellan kl. 8.00-17.00) Solen skiner så mycket så snön börjar smälta. Härligt! Men jag har funderat på en sak:

Om alla önskar att snön försvinner, jag menar hur många gör inte det? Då är det ju större chans att någons önskning slår in. Det kanske till och med blir så att flera önskningar blir uppfyllda på varandra. Det blir då ett stort kaos. All snö kommer smälta på en gång! Förstår ni följderna?


På bilden som ni ser har jag ritat (istället för att plugga kemi) följderna så att ni ska förstå hur det kan bli. Tänk all snö, tänk vad mycket vatten det blir när det smälter, tänk på vart allt vatten ska ta vägen. Min bild är nog som ett foto från framtiden. Ni kan kalla mig spåtant/synsk/övermänsklig/underbar/fantastisk när vi om några veckor står med vatten upp till axlarna.

Blöta kramar

/vittbröd


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha xD

2010-03-15 @ 15:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0