LoppisLoppisLoppisLortgris

Idag, denna grå och regniga lördag, har jag och min andra halva haft loppmarknad tillsammans med våran lilla klass. Vi och alla våra vänner hade fått ihop en riktigt stor hög med många många saker. Den första halvtimmen hade vi lite problem med borden men det fixade sig snabbt. Efter det lilla problemet fick vi vind i seglen och sålde som smör i solsken! Nu är det bara super spännande att få veta hur många guld- och silverpengar vi fått ihop...


Massa jox, skor, rullskor, skärp, krukor, spel, filmer, glas, smycken och maaassa mer!


Vittbröd tog gisslan: "Om du inte köper min potatisskalarmaskin skjuter jag!"


Brunt bröd hittade sin drömhatt! Hennes lyckodag.


Två små prinsessor dök upp. Fint med kungligt besök.


Jag hittade Pingus familj i en låda, hoppas de fick ett fint nytt hem.

/vittbröd

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka vackra bilder!!!! :D

2010-05-09 @ 18:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0